onsdag 30 april 2014

Fitnessfighten, avslut!

Sista dagen idag. Har kännt mig pigg och stark det sista, jätteskönt. Men träningsmässigt är jag deppig. Mina benhinnor har ju gjort att jag inte kunnat träna så mycket som jag velat i april, men jag har varit duktig med styrkan och bara skippat den 2 dagar av 30, medans jag bara konditionstränat 9 gånger... 

Sen har jag slarvat lite med maten. Ätit lite för mycket någon dag, filat några gånger, ätit snacks 2-3 ggr, druckit pepsi max hela månaden och bytt vanlig kvarg mot vaniljkvarg flera gånger 
Men totalt -2,2 kg och -10,5 cm i midjan! 

Minns ni "före" bilden jag tog 31/3. Här kommer jämförelser med dagens 30/4, behöver jag säga att jag är nöjd? Tänk bara om jag hade skött mig 100%!!

Det har varit riktigt skoj faktiskt, men tagit mycket av min tid och fokus från min familj. Samtidigt har det lärt mig mycket och framförallt fått mig att ändra mina vanor. Kommer definitivt fortsätta i samma spår, men inte lika intensivt. Maten ska jag följa strikt mån-tors, och försöka träna 4 ggr/v. 2*löpning och styrka och 2 ggr bara styrka. 

Ska bli kul att köpa ny bikini nu!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar